-Ajattelin kokeilla UUTTA SYSTEEMIÄ.
-Jätän valmiit napit postaukseen.Ne löytyvät kategorioista
nimellä Napit.
-Nappitilaukset edelleen yhden ja saman postauksen kommenttiin joka löytyy myös kategorioista.
perjantai, 18. tammikuu 2008
perjantai, 18. tammikuu 2008
-Ajattelin kokeilla UUTTA SYSTEEMIÄ.
-Jätän valmiit napit postaukseen.Ne löytyvät kategorioista
nimellä Napit.
-Nappitilaukset edelleen yhden ja saman postauksen kommenttiin joka löytyy myös kategorioista.