Kerran huvikseni laskin että olen tehnyt reilut neljäsaataa (400) linkitettyä nappia.

Aikamoinen luku!

Tähän asti olen antanut kaikkien nappien olla linkityssivuilla mutta nyt kun Tuomaskin kertoo kuinka kallista linkitettejen nappien pito on, olen kolme päivää tarkistellut nappi napilta tekemieni nappien elossaoloa ja toimivuutta.

-On nappeja jotka on poistettu käytöstä.

-On nappeja joiden blogit on poistettu.

-On nappeja jotka saattavat olla salatulla blogilla.

-On blogeja jotka on siirretty muualle.

Tämä on ollut iso ja työläs homma.

Jos nyt on käynyt niin, että olen epähuomiossa poistanut jonkun napin, niin teen hänelle uuden.

Jos joku vielä UUTTA nappia pyytää,teen napin, mutta en linkitä sitä.

Jatkossa olisi tietysti hienoa, jos nappilla ei enää ole käyttöä, napinomistaja tulisi kertomaan sen minulle että voin huoletta poistaa sen.

1376443.jpg